حرکات شکم برای چربی سوزی

حرکات شکم یکی از حرکات پرکاربرد برای لاغری و چربی سوزی ناحیه پهلو و شکم است،
اما تابحال فکر کردید این حرکات در صورت انجام دادن نادرست ممکن است عوارضی بدنبال داشته باشد؟

حرکات شکم برای چربی سوزی

نکاتی در مورد تکرار زیاد حرکات شکم برای چربی سوزی:

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات بسیاری از ورزشکاران که به باشگاه مراجعه می‌کنند ،‌ انجام بیش از حد تمرینات شکم و پهلو به منظور لاغری است
در تمرینات شکم نکات زیر قابل ذکر است :

انجام تمرینات شکم و پهلو ( و به طور کلی تمرین با وزنه ) به منظور از بین بردن چربی‌های شکم باید متناسب با رژیم غذایی باشند ، با ورزش هوازی می‌توان چربی کم کرد و به وزن مطلوب رسید .

تمرین بیش از حد شکم می‌تواند موجب
ناراحتی در ناحیه‌ی کمر شود . بیش از میزان توصیه شده به تمرین این ناحیه نپردازید .

اگر مایل به رسیدن سریع‌تر به هدف هستید بهتر است برنامه‌ی غذایی خود را بیشتر تحت نظر داشته باشید یا مدت تمرینات ایروبیک خود مانند دوچرخه سواری ، پیاده‌روی ، دو و شنا را زیادتر کنید .

حرکات شکم را به آرامی انجام دهید ، انجام سریع آنها نه تنها اثر کمتری خواهد داشت .بلکه ناحیه‌ی کمر شما را نیز تحت فشار قرار می‌دهد.

حرکات شکم برای چربی سوزی

بلوبری یکی از میوه های خوشمزه ای است که تاثیر زیادی در چربی سوزی دارد،
به ویژه کمک به از بین بردن سریع تر چربی های شکم و پهلو.
اما میوه آن همیشه و براحتی در دسترس نیست
دمنوش ها با حفظ بخش زیادی از خواص میوه ها میتوانند جایگزین شایسته ای برای میوه ها
و محصولات گیاهی پرخاصیت باشند.
در کنار ورزش و تمرینات شکمی دمنوش بلوبری به شما کمک میکند تا سریعتر به اندام دلخواه خود برسید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد|  ترشیجات بخوریم یا نخوریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یازده =